Waarom wij young living gebruiken




Wij gebruiken geen medicijnen meer en chemisch spullen voor in huis.
Wij hebben young living producten 
Nou begon met Digize olie voor mijn darmen. De medicijnen werkte niet en ik was het zat zoveel bijwerkingen.
Toen kwam de school roller 
Lavendel 10x Cederwood 10x Vertier 10x en 20x Amandelolie. Dat in een roller en hij kon zich veel beter concentreren.
Toen de durf olie 
Dat was ook meteen de duurste hahah White Angelica. Op de schouders en hij voelde zich meteen stuk beter.
Toen de Christmas Spirit olie op zijn hart streek.
Hij ging graag naar school en praatte ook op school.
Win-winsituatie
Toen kwam de Cool Zur Gel voor de hockeypijntjes. Speel je voor dan komen de ballen hard aan maar achter nog veel harder en ook sticks.
Zaalhockey allebei neus in elkaar in een week tijd verschil echt twins haha
Toen kwam de olie voor de nieren klieren en gal etc alles was ontstoken van Timo dat zkh zei het is het ok nu ontsteking weg maar dat is leuk alleen voelde dat totaal niet zo 
Scan van Young Living laten maken. Bleek helemaal niet over dus de olie Endoflex. Na 2 weken was het echt weg na 1 jaar weer de oude en zijn energie terug.
Nou toen de muggen hè 
Dus vitamine B verhogen in februari al starten en in de Diffeuser Lavendel en Lemon.
Je slaapt goed maar ik slaap pas echt goed als ik geen zzzzzzz hoor of voel.
Op vakantie kochten we het van de boeren die Lavendel olie ter plekke maakte in Nice en omgeving. Liters gingen er doorheen 7 weken weg en niet gestoken. Liters mee naar huis genomen. 
Tanden trekken: lol van chirurg hè 
Maar hier geen pijn want die goedjes van het zkh komen hier niet binnen.
Voor de tijd Copaiba smeren dan 3 sec wachten dan Panway smeren 3 sec en dan Pepermunt.
Thieves op tandvlees beide kanten van de kies die getrokken wordt. 
Elke dag dit 3 keer en koelen met ijs tegen de wang. 
Geen pillen drankjes niks nodig gehad.
Alle kinderen en Timo moest verstandskiezen getrokken worden voor de beugel. Oja en in 4 dagen was de pijn en dik alles weg. Staat 1 week 1,5 week voor in formulier van het zkh.
Inmiddels heb ik veel olie al jaren en ook mijn starterskit is zo goed als op.
Ben gestopt met wasmiddel gebruiken. 
Nu klimop in een sok en draaien maar die was. Voor dieren dekens en sport 2 druppels Lavendel erbij. Lakens Citroenolie en huishouden met Thieves dweilen en afnemen van alles incl badkamer.
Verder de hond haar periode smeer ik ook de darm olie ook al gaat ze er daarna vandoor.
Ik heb voor mijn COPD Breath oliën.
Scheelt ongeveer 19 pillen nu. Alles weggedaan en al jaren totaal geen aanval meer met khd arm eten. Ook helpt Dill olie tegen zoet trek. Een druppel op je vinger dan aflikken. 
Mijn suiker is ook beter geworden en heb eindelijk een Libre in mijn arm die alles regelt en geen kapotte vingers meer.
Met examen van kinderen eerst Joy want die humeuren (je zou weg willen lopen gewoon, rugzakje op en kamperen en niemand zien) hahaha
Dan Clarity en Highest Potential en Frankincense en Groundig. Allemaal 8 gehaald op examen en stond daar niet voor een 8.
Toen Ocotea voor de plekjes van irritatie van de staart van Sarah. Weg was het.
Zo hebben we besloten langzaam allemaal oliën te kopen en te kijken.
Snoopy zou niet meer kunnen lopen met 4 jaar zei het dieren zkh in Amsterdam. Nou cbd olie en hij loopt elke dag. Ok zal nooit rennen naast de fiets maar een uur lopen gaat goed.

Ik kan niet zonder Raven olie roller nu en de Chistmas Spirit in de ochtend ben meteen vrolijk.
Joy is voor mij weer niks maar kinderen prima.
Zo is voor alles wel wat en iedereen.

Reacties